Glemt Passord?

Kommunedirektørens ansvar

Kommunedirektøren har ifølge § 1 i Forskrift om offentlige arkiv, (Kommuneloven § 13-1), det overordna arkivansvaret for kommunens arkiv:

Arkivforskriften §1.Arkivansvaret i offentlege organ 

Offentlege organ etter arkivlova § 2 pliktar å halde arkiv. Arkivet skal vere ordna og innretta slik at dokumenta er sikra som informasjonskjelder for samtid og ettertid. Kvar enkelt kommune og fylkeskommune kan fastsetje kva institusjonar og einingar som skal halde eigne arkiv.

Kommunedirektøren har i følge kommunelovens §13-1 det øverste ansvaret for den kommunale administrasjonen, samt det overordnede ansvaret for arkiv- og dokumentasjonsforvaltningen i kommunen jfr. forskrift om offentlige arkiv §1. Kommunedirektøren skal legge til rette for at organisering og oppfølging av dette arbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentlige arkiv og saksbehandling, samt ansvar for at dokumentasjonsforvaltningen er implementert i kommunen sin internkontroll jfr. forskrift om offentlige arkiv §4.